عضو شورای شهر‌ تهران اظهار داشت: سازمان محیط زیست به دلیل کمبود بودجه‌ نمی‌تواند با آلوده‌کنندگان محیط زیست برخورد کند.

شهرداری و پلیس‌ باید با مسببین‌ آلودگی‌ جوی‌های خیابان ولیعصر‌ برخورد کنندسید آرش حسینی‌ میلانی‌ در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به رهاسازی‌ آب‌های فاضلاب و پسماند واحد‌های‌ تجاری حاشیه  خیابان ولیعصر‌ به پای چنارهایی‌ که تازه کاشته شده‌اند، گفت: کیفیت آب جاری در انهار‌ خیابان ولیعصر‌ متولی عملی ندارد.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه اگر کسی در شهر آلایندگی‌ ایجاد کند و آب را به داخل محیط زیست بریزد، سازمان محیط زیست باید با او برخورد کند اظهار کرد:  به دلیل مشکلاتی که محیط زیست در خصوص بودجه دارد، نمی‌تواند این کار را انجام دهد.

میلانی با اظهار تأسف از اینکه شهرداری تهران در مورد کیفیت آب ورودی به انهار خیابان ولیعصر به صورت جدی ورود پیدا نکرده‌ خاطرنشان کرد: در مورد رهاسازی‌ زباله‌ در انهار‌ جریمه‌ای از سوی پلیس و شهرداری انجام نمی‌شود و باید‌ این کار را شروع کنیم.

وی با بیان اینکه در مورد آب‌های خیابان ولیعصر در حال گزارش‌گیری از شهرداری مناطق هستیم اظهار کرد: مسئولیت نگهداری از چنارهای‌ خیابان ولیعصر‌ بر عهده پیمانکارانی‌ است که با شهرداری قرارداد دارند و باید درختان را حفظ کنند. اگر در این شرایط پیمانکار‌ نمی‌تواند این کار را انجام دهد باید بلافاصله‌ موضوع را منعکس‌ کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار